۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۰ مرداد
صفحه اصلی
پورتال اصلی راه آهن
Russian
English
*
دوباره تلاش كنيد
صفحه اصلی
خدمات
دولت الکترونیک
دستور العمل بروز رسانی تارنما
سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد)
خدمات شناسه دار
راهبرد مشارکت
خدمات دولت الکترونیک
بیانیه حریم خصوصی
بیانیه سطح توافق خدمات
سامانه مدیریت خدمات دولت
سامانه میز خدمت
خدمات الکترونیک دستگاه
خدمات مسافری
موقعیت و جانمایی(قطار،آژانس،ایستگاه)
ساعت حرکت قطارها
اپلیکیشن قطار من
خرید اینترنتی بلیت شرکت رجا
خرید اینترنتی بلیت شرکت سفیر ریل
خرید بلیت از سامانه فروش تلفنی
پیگیری و ثبت اولیه مشخصات آژانس
خدمات باری
سایر خدمات
پرتال سازمانی
صدور بلیت اداری
تکریم ارباب رجوع و کارکنان
ثبت و پیگیری درخواست سرمایه گذاری
آموزش کارکنان
LMS
سیستم جام
مدیریت فرایندها
ملاقات عمومی
پیگیری شکایات
سوالات متداول
پیوندها
پورتال مقام معظم رهبری
نهاد ریاست جمهوری
مجلس شورای اسلامی
ارتباط با ما
ارتباط مستقیم با مدیرکل
کانال های ارتباطی
تالار گفتگو
بیانیه سطح توافق خدمات
بیانیه سطح توافق خدمات :
توافق نامه سطح خدمات تارنمای اداره کل راه آهن فارس به شرح زیر می باشد:
1- تارنمای اداره کل راه آهن فارس امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است .
2- در قسمت «ارتباط با ما» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مجموعه مدیریت اطلاعات تماس با قسمتهایی که بیشتر مورد نیاز است، جهت رفاه حال ارباب رجوع قرار داده شده است .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد .
4- تارنمای اداره کل راه آهن فارس بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
5- زمان از دسترس خارج شدن تارنما از قبل اطلاع رسانی خواهد شد .
6- جهت سهولت در دانلود اطلاعات مورد نیاز لطفا از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمایید .
7- تمامی تغییرات و بروزرسانی های تارنمای این اداره کل بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان ساعات اداری انجام خواهد شد .
خدمات ارائه شده در تارنمای اداره کل راه آهن فارس به شرح ذیر است :
_ خدمات اطلاع رسانی :
خدمات مسافری ، خدمات باری ، قراردادها (مزایده ها ، مناقصات) ، قوانین و مقررات ، تعرفه های حمل بار ، نحوه خرید و تامین بلیط قطار
_ خدمات تعاملی :
فرم الکترونیک ملاقات عمومی با مدیرکل ، تماس با مدیران دستگاه ، ارسال پیشنهادات ، انتقادات و شکایات ، نظرسنجی ارباب رجوع ، خرید بلیط قطار
Powered by
Dorsa
Portal