۱۳۹۹ سه شنبه ۱ مهر
شرح خبر
0 : 0 - 1394/09/17 - تعداد بازدید : 60
برگزاري كارگاه آموزشي طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع در نظام اداري در راه آهن آذربايجان

كارگاه آموزشي 12 ساعته طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع در نظام اداري با شركت 45 نفر از كاركنان  راه آهن  آذربايجان روزهاي دوشنبه و سه شنبه  17 و 94/9/16  بنا به درخواست كميته طرح تكريم راه آهن  آذربايجان در محل سالن كنفرانس اين اداره كل  برگزار گرديد

در اين كارگاه آموزشي استاد بازارچي از اساتيد  سازمان مديريت و برنامه ريزي استان  گفت: هزاره جديد را، هزاره سازمانها لقب داده‌اند و امروزه توسعه كشورها به توسعه سازمانها بستگي دارد. هرگونه تلاش براي بهبود عملكرد سازمانها، تلاشي در جهت ارتقاي كيفيت زندگي است و بنابراين مي‌توان گفت كه كيفيت زندگي مردم با كيفيت سازمانها گره خورده است  و انسانهاي هزاره جديد انسانهايي سازماني هستند چراكه از بدو تولد از بيمارستان و مدرسه و خدمات ساير سازمانها بهره‌مند مي‌شوند و حتي پس از مرگ اين انسانها نيز سازمانهايي مانند تأمين اجتماعي متولي زندگي بعد از مرگ سرپرست خانواده مي‌شوند

وي افزود خداوند كرامت و جايگاه انسان را تا آنجا رفيع قرار داد كه مورد سجده فرشتگان قرار گرفت  و در جامعه امروز به ويژه در نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد با تكريم ارباب رجوع در دستگاههاي دولتي و غير دولتي، يكي از نشانه هاي برجسته دين اسلام را در تجليل از مقام شامخ انسان به نمايش بگذاريم. تحقق اين هدف مي تواند يكي از پايه هاي اساسي تعالي جامعه را بنيان نهد .

در اين كارگاه دو روزه   آئين نامه طرح تكريم ارباب رجوع به عنوان يكي  ازبرنامه هاي تحول اداري و شيوه هاي ارتباط با ارباب رجوع،احصاء فرآيندها و راههاي تكريم ارباب رجوع در سازمان مورد بحث و بررسي قرار گرفت

 

اسگندريان

كارشناس مسئول روابط عمومي راه آهن آذربايجان

کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by DorsaPortal