۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير
صفحه اصلي
تالار گفتمان
نقشه سايت
*
دوباره تلاش كنيد
میزخدمت الکترونیکی
فروش بلیط (13051534100)
شرکت رجا
سفیر ریل
قطار فدک
علی بابا
نمایندگی فروش بلیط (13011536100)
صدور بارنامه (13055153500)
آمارحمل و نقل ریلی(13054300000)
رتبه بندی قطارها(13051538100)
ثبت شکایات غیر مسافر(13051542101)
ثبت شکایات مسافر(13051542100)
اپلیکیشن "قطار من" (در حال اخذشناسه)
صدور بارنامه و واگن (در حال اخذشناسه)
موقعیت قطار، آژانس و ایستگاه (در حال اخذشناسه )
نمایش موقعیت قطارهای باری (در حال اخذشناسه)
نظرسنجی خدمات الکترونیکی
پنجره واحد سرمایه گذاری
رهگیری واگنهای باری (درحال اخذشناسه)
مدیریت نمایندگی های فروش بلیط(13011536000)
نظارت بر نمایندگی های فروش بلیط(13011536101)
ارزیابی و تحلیل سوانح(13051537000)
مدیریت شرکت های حمل و نقل ریلی(13011538000)
صدور مجوز تاسیس و فعالیت شرکتهای حمل و نقل ریلی(13011538101)
مدیریت و نگهداری واگن ها و لکوموتیوها(داخلی-خارجی)(13051539000)
تعمیر و نگهداری دیزل(13051539100)
تعمیر و نگهداری واگن(13051539101)
صدور کارنامه ایمنی لکومتیوران ها(13051539101)
تدوین قوانین و مقررات ریلی(13051541000)
میزخدمت الترونیکی راه آهن جمهوری اسلامی ایران
خدمات بازنشستگان
برنامه حرکت قطار ها
برنامه حرکت قطارها بین شهری
برنامه حرکت قطارهای حومه ای
ثبت شكايت
ملاقات عمومی مدیر کل
سامانه پیامکی تعاملی
شرح خبر
0
:
0
-
1398/07/08
-
تعداد بازدید :
561
احد علیزاده کارمند برتر مرداد ماه اداره کل راه آهن آذربایجان از حوزه معاونت بهره برداری و ناوگان انتخاب شد
در راستای شناسایی و تشویق و معرفی همکاران ساعی و تلاشگر که با عملکرد و اقدامات خود موجبات پیشرفت امور و تسهیل فرآیند عملیات سازمان را فراهم می نماینداحد علیزاده کارشناس مسئول بازرگانی و بازاریابی این اداره کل به دلیل پیگیری ، پاسخگو بودن و جدیت در انجام امورات محوله وتسلط کامل به امور تعرفه ها و مقررات حمل و نقل و ارائه مشاوره های لازم در جهت جذب بارهای ریل پسند ، رعایت سلسه مراتب اداری و پایبندی به شئونات اداری و اخلاقی بعنوان کارمندبرتر مرداد ماه اداره کل راه آهن آذربایجان معرفی گردید.
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by
Dorsa
Portal