۱۳۹۹ شنبه ۱۸ مرداد
شرح خبر
0 : 0 - 1394/01/08 - تعداد بازدید : 108
استقبال از مسافران نوروزي در راه آهن تبريز

طي مراسمي  ويژه با حضور  دكتر فرزين حق پرست رئيس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري  و دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر استان آذربايجانشرقي و مهندس مير حسن موسوي ديزجي مدير كل  راه آهن آذربايجان   و اعضاي ستاد نوروزي اين اداره كل در روز جمعه 29/ 12/ 1393 از  مسافران ورودي به شهر تبريز با شاخه‌هاي گل و و پخش شيريني و اهداء هديه  استقبال شد

 اين مراسم با هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان ترتيب يافته بود دكتر حق پرست رئيس محترم سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري  استان آذربايجان شرقي  هدف از اجراي اين برنامه را شناساندن پتانسيل هاي گردشگري در استان و اعلام گوشه اي از ميهمان نوازي مردم خوب اين استان از مسافران نوروزي اعلام كرد 

رئيس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان از تجهيزات سالن انتظارايستگاه تبريز اعم ازنصب  تلويزيون هاي LED46'، نمايشگر و هوا نما ، سيستم صوتي و روشنائي سالنهاي مسافري ايستگاه ، سكوها و راهروها، خدمات بهداشتي،درماني واورژانسي،  آذين بندي مناسب محيط ،  ايجاد سفره هفت سين متناسب با فرهنگ ايراني و اسلامي ،زيباسازي  مبلمان ايستگاه تبريز  و محوطه اطراف آن،  به روز رساني تابلوهاي اطلاع رساني داخل ايستگاه ها ، استقرار اكيپ سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري در ايستگاه  تبريز و توزيع بروشورهاي اطلاع رساني به خصوص مناطق سياحتي زيارتي و گردشگري  استان آذربايجان شرقي در مبادي ورودي  ايستگاه تبريز  بازديد كرد

مدير كل راه آهن اذربايجان نيز در اين مراسم ضمن تشريح تمهيدات اتخاذ شده براي سير ايمن و مطمئن قطار هاي مسافري  در ايام پيك نوروزي ، از آمادگي كامل اداره كل راه آهن آذربايجان براي ارائه خدمات حمل و نقل ريلي به هموطنان عزيز با افزايش97 درصدي ظرفيت جابجايي مسافر   نسبت به ايام عادي سال خبر داد و از عموم هموطنان عزيز خواست براي كسب اطلاعات  و اعلام   نقطه نظرات خود در زمينه نارسايي هاي احتمالي در قطار هاي مسافري،  با سامانه اطلاع رساني و رسيدگي به شكايات راه آهن جمهوري اسلامي ايران  تحت عنوان صداي مسافر ، با شماره   5149 – 021 تماس گرفته و در زمينه پيش فروش بليت قطارها , برنامه حركت , قيمت بليت و مشخصات انواع قطار و ...،اطلاعات نمايندگي هاي فروش بليت در سطح كشور،مدت زمان سير و استعلام ورودي قطارهادر ايستگاه ها و امكانات ايستگاه ها،تمام امورمربوط به قطار شامل قيمت بليت ، وضعيت نظافت و خرابي سيستم هاي تهويه و صوتي – تصويري تاخير,عملكردنمايندگي هاي فروش بليت , رفتارو عملكرد مامورين , رييس قطار و مهمانداران در داخل قطار  بصورت شبانه روزي اطلاعات لازم را كسب نمايند

 

روابط عمومي اداره كل راه آهن آذربايجان

 
 

 

 

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by DorsaPortal