۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ مرداد
شرح خبر
0 : 0 - 1397/08/02 - تعداد بازدید : 36
دومین جلسه دانش افزایی برند سازی در راه آهن با شرکت مدیران کل ، معاونین مدیر کل و کارشناسان روابط عمومی نواحی راه آهن بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر محمود محمدیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

دومین جلسه دانش افزایی برند سازی در راه آهن  با شرکت مدیران کل ، معاونین مدیر کل و کارشناسان روابط عمومی نواحی راه آهن بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر محمود محمدیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخ 2 /8 /1397  برگزار شد

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی  به جایگاه برند در سازمان ها و شرکت ها پرداخت و گفت: در حوزه علمی برندینگ برای رسیدن به یک مقصود دو بال متصور می‌شوند که یکی از آن‌ها مهندسی درون سازمانی و عملیاتی است و بال دیگر موضوع هنر و استراتژی است و با کارکرد برند مناسب ، سازمان خوب شناخته می شود،استفاده کنندگان از خدمات ما با دیدن برند تحریک می شوند، میزان چسبندگی مشتریان افزایش پیدا می کند و قدرت دفاعی سازمان در مقابل مشتریان مستحکم می شود

وی پیرامون روش‌های مختلف ساخت برند و بررسی مشکلاتی که به خاطر عدم شناخت از مدل‌های برندسازی در ایران وجود دارد افزود: امروزه مصرف‌کننده در میان انبوهی از برندها به دنبال نشانه‌ای می‌گردد که او را به انتخاب تشویق کند. این نشانه‌های متمایزکننده، اغلب از طریق ویژگی‌های کارکردی برند ایجاد می‌شوند. برقراری ارتباطی بلندمدت و مستحکم با مصرف‌کننده، شرایطی را فراهم می‌کند تا مصرف‌کننده نسبت به برند، احساس خوب پیدا کند و آن را جزئی از زندگی‌اش بداند

استاد محمدیان به قوانین پایه ای برندینگ اعم از نامگذاری برند، ثبت داخلی و بین المللی آن،هویت برند، آگاهی از هویت بصری برند و تداعیات برند اشاره کرد و افزود ما در برندینگ به دنبال یافتن مکان مناسب در ذهن مخاطب هستیم و برای این کار با ید سازمان ها برنامه داشته باشند و تمامی عملیات سازمانی به آن سو سوق داده شود

وی ادامه داد: مقصود نهایی از جایابی برند ، تسخیر قلب و ذهن مشتریان است ونام و نشان تجاری یکی از داراییهای نامشهود شرکتها است که میتواند نقش بسزایی در رشد و قابلیت سودآوری آنها در بلندمدت داشته باشد وسازمان های فعلی می بایست با ارزیابی وضعیت فعلی خود از منظر جایگاه نام و نشان و چگونگی درک مصرف کنندگان از آن در بازارهای مختلف، در پی آن باشند که ضمن حفظ و تقویت جایگاه خود، میزان آگاهی مصرف کنندگان از نام و نشان خود را نیزارتقاء دهند وبه طور دوره ای باید میزان آگاهی از برند را مورد بررسی قرار داده و به افت آن حساس باشند

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
شماره تلفن
توضيحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کليه حقوق محتواي اين سايت متعلق به راه آهن جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
Powered by DorsaPortal